تردميل
تردميل ، خريد تردميل ، فروش تردميل ، قيمت تردميل ، مقالات تردميل
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 49
ديروز : 11
افراد آنلاين : 1
همه : 3267
چت باکس

سرعت اغلب تردميل ها تا 16 كيلومتر در ساعت قابل افزايش است و بعضي از آن ها تا 20 كيلومتر در ساعت را هم جواب مي دهند؛ اما اين سرعت ها براي افرادي كه وزن بالايي دارند و يا تازه كار هستند، مناسب نيست. البته اين وسيله براي كاهش وزن و شروع ورزش هاي هوازي دستگاه مناسبي محسوب مي شود و دسترسي آسان به آن در تمام مدت شبانه روز، از مزيت هاي تردميل خانگي است. با داشتن اين دستگاه در منزل ديگر نمي توانيد بهانه بياوريد، آب و هوا مناسب نيست، هوا تاريك است، امنيت وجود ندارد و....

20 دقيقه كار بر روي تردميل به طور روزمره، وقت زيادي از شما نخواهد گرفت. اين دستگاه عملكرد قلبي- عروقي و تنفسي بدن را بهبود مي بخشد و باعث مي شود در كنار يك رژيم غذايي مناسب به مرحله , و كاهش وزن برسيد. دويدن در سطح نرم و صاف به نفع افراد چاق است، زيرا در اين حالت فشار كمتري به مفاصل آن ها وارد مي شود.

برنامه كار با تردميل، براي افراد با اضافه وزن بالا

اگر بافت هاي بدن تحت فشار بيش از حد قرار بگيرند، ممكن است آسيب ببينند. دويدن بر روي سطح پوشش دار تردميل به افراد چاق فرصت مي دهد با فشار كمتري كار كنند؛ ضمن اينكه بر روي تردميل 3 فاكتور سرعت، زمان و شيب نيز در اختيار كاربر مي باشد و مي تواند با استفاده از اين 3 فاكتور و اطلاعات ارزشمندي كه مانيتور دستگاه در مورد كالري سوزانده شده، مسافت طي شده و ضربان قلب به او مي دهد، الگوي ورزشي مناسبي براي خود طراحي كند. همچنين تردميل طريقه گام برداشتن افراد تازه كار را اصلاح مي كند و امنيت بيشتري دارد.

براي اينكه كاهش وزن و سايز خود را متوجه بشويد مي بايست حداقل 3 ماه به طور منظم بر روي اين دستگاه كار كنيد. اطلاعات كنسول تردميل، براي شما بسيار مهم است؛ با استفاده از اين اطلاعات مي توانيد شدت تمرينات را بالا ببريد. اگر در يك هفته اول، فقط با سرعت 4 كيلومتر در ساعت كار مي كرديد، در هفته دوم اين سرعت را به 5 كيلومتر در ساعت برسانيد. در اين صورت خواهيد ديد در همان زمان ثابت كالري بيشتري سوزانده ايد.

كم كردن وزن، بايد يك هدف بلند مدت باشد. همان طور كه شما طي مدت طولاني دچار اضافه وزن شديد، براي كاهش آن نيز بايد زمان بگذاريد. كاهش وزن يعني افزايش كالري سوزانده شده؛ بنابراين شما بايد با بالا بردن شدت تمرين، ميزان كالري سوزي بدن خود را افزايش بدهيد. اين مسئله يا با افزايش سرعت و يا با افزايش زمان تمرين اتفاق مي افتد. البته افزايش تدريجي هر 2 فاكتور زمان و سرعت بهترين گزينه براي افزايش شدت تمرين است. پس از مدتي براي ايجاد تنوع مي توانيد، گاهي شيب دستگاه را نيز بيشتر كنيد. توجه داشته باشيد راه رفتن بر روي شيب بالا مانند ورزش تپه نوردي فشار زيادي به زانو ها و ساير مفاصل پا و كمر وارد مي كند. هرگز بر روي شيب زياد با سرعت ندويد.

وقتي شما فقط داراز كشيده ايدو هيچ حركتي نداريد، براي زنده بودن مقداري كالري از دست مي دهيد كه به آن BMR گفته مي شود. براي به دست آوردن عددBMR بدن خود؛ مردها وزن خود را در عدد10 ضرب كنند و بعد 2 برابر افزايش بدهند؛ عدد به دست آمده كالري است كه براي زنده بودن مي سوزانيد. خانم ها وزن خود را در عدد 10 ضرب كنند و معادل وزن خود را به اين عدد بيفزايند و BMR خود را به دست بياورند. كالري كه از خوردن غذاهاي مختلف در طول شبانه روز كسب مي كنيد، چقدر است؟ با ايجاد يك تعادل منفي بين BMR خود و كالري به دست آمده، مي توانيد وزن كم كنيد. وقتي روي تردميل در حال ورزش هستيد، كالري از دست رفته شما مشخص است. بنابراين با يك رژيم غذايي سبك امكان كاهش وزن فراهم مي شود.

براي وزن كم كردن عجله نداشته باشيد؛ تناسب اندام بخشي از زندگي شما است؛ سلامتي جسماني و روحي نيز به همان اندازه و حتي بيشتر از آن اهميت دارد.

قبل از شروع تمرين ورزشي، بدن خود را گرم كنيد. ابتدا يك سري حركات كششي بر روي قسمت هاي مختلف بدن انجام بدهيد. سپس روي تردميل بايستيد و دستگاه را روشن كنيد. سرعت دستگاه را بر روي 3 كيلومتر در ساعت بگذاريد. 3 دقيقه در همين حالت راه برويد. سپس سرعت را به 5 كيلوتر در ساعت برسانيد و 2 دقيقه، به تند راه رفتن ادامه بدهيد. آنگاه دوباره سرعت را پايين بياوريد و 2 دقيقه ديگر در اين حالت راه برويد. اگر سالم و جوان هستيد، در همان جلسات اول مي توانيد گاهي با سرعت 7 كيلومتر در ساعت كار كنيد و هر 5 دقيقه يك بار سرعت را تا عدد 4 پايين بياوريد. به اين نوع تمرينات، تمرينات تناوبي يا اينتروال مي گويند. ولي اگر سن شما بيش از 50 سال است يا سابقه آسيب ديدگي در كمر يا زانو داريد، براي رسيدن به اين سرعت، بايد آمادگي جسماني خود را بالا ببريد و اين كار بيش از يك ماه زمان مي برد.

البته براي همه افراد نمي توان يك برنامه ورزشي يكسان ارائه داد. ولي به طور كلي افراد آسيب ديده، افراد مسن و كساني كه اضافه وزن بالايي دارند، مي بايست تمرينات خود را با شدت كم شروع كنند.

به بدن خود گوش بدهيد، بدن شما در مواقع لزوم به شما هشدار خواهد داد. در هنگام ورزش، دردهاي زياد واحساس كشيدگي بيش از حد را جدي بگيريد. در طول تمرين شما بايد فقط به آستانه درد برسيد. درد زياد، هشداري است در مود اينكه يا شدت تمرين يا حركات اشتباه هستند. هرگز بدون به پا داشتن كفش مناسب بر روي تردميل نرويد. در طول تمرين يك بطري آب در دسترس داشته باشيد و هراز گاهي آب بنوشيد تا دماي بدنتان متعادل باقي بماند. اگر احساس سرگيجه و سياه رفتن چشم پيدا كرديد، ابتدا سرعت تردميل را كم كرده و بعد آن را متوقف كنيد. پس از اتمام تمرين براي برگشت به حالت عادي، بدن را با حركات كششي سرد نماييد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۳:۲۲ ] [ هايپر جيم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

هايپر جيم ارائه دهنده انواع لوازم ورشي از جمله تردميل ( تردميل خانگي و تردميل باشگاهي ) و دوچرخه ثابت مي باشد.جهت مشاوره و يا خريد تردميل و دوچرخه ثابت مي توانيد با شماره 09122108002 و يا خط چهار رقمي 6123 (شهرستان 021 ) تماس حاصل فرماييد.
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب
 تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی