تردميل
تردميل ، خريد تردميل ، فروش تردميل ، قيمت تردميل ، مقالات تردميل
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 40
ديروز : 13
افراد آنلاين : 1
همه : 4305
چت باکس

پياده روي به جز تاثيرات مثبتي كه بر جسم و روح كاربر دارد و سطح سلامت او را به ميزان زيادي بالا مي برد، جهت دستيابي به كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام نيز بسيار موثر مي باشد.شما به هر شيوه اي كه پياده روي كنيد چه در منزل و با استفاده از تردميل و چه در محيط خارج از خانه از تاثيرات مثبت آن بر روي بدن خود بهره مند مي گرديد و ميزان كالري سوزي در هر دو اين موارد در صورت انجام فعاليت يكسان مشابه مي باشد.البته براي دستيابي به نتيجه مطلوب بايد هدفتان را دنبال كنيد و آن را استمرار بخشيد.

پياده روي و تاثير آن در كاهش وزن

بيشتر افراد تصور مي كنند زماني كه تصميم به كاهش وزن دارند،بايد ورزش هايي انجام دهند كه كالري سوزي آنها را بالا ببرد.در حاليكه كاهش وزن به ويژه در ابتدا ربط زيادي به از دست دادن كالري ندارد بلكه بايد ورزش هايي را انجام دهيد كه بر روي چربي هاي بدن شما اثر كند و پس از چربي سوزي بر روي مصرف كالري تمركز نماييد. پياده روي ورزشي ست كه شما را براي رسيدن به اين هدف كمك مي كند.البته از آنجايي كه رسيدن به كاهش وزن معمولاً به زمان نياز دارد بايد با صبر و دقت آن را دنبال كنيد و در رسيدن به آن عجله نكنيد و در نيمه راه نيز نا اميد نشويد.اگر به شيوه صحيح و در طولاني مدت تمرينات خود را پيگيرانه دنبال كنيد موفق مي شويد كه به كاهش وزن دائمي دست يابيد.

از جمله فوايدي كه پياده روي براي بدن انسان دارد و هر فردي با آگاهي از آنها به انجام آن علاقه مند مي گردد به شرح ذيل مي باشد:

1) بالا رفتن سطح سلامتي و بهبود وضعيت جسماني افراد

2) افزايش انرژي بدن

3) كاهش احتمال بروز برخي از بيماري ها از جمله بيماري هاي قلبي عروقي و كمك به درمان بسياري از بيماري ها

4) افزايش ميزان چربي سوزي و كمك به كاهش وزن

به علاوه پياده روي هزينه زيادي ندارد و براي انجام آن نيز نيازي به تهيه تجهيزات خاصي نيست.تنها كافي ست يك دستگاه تردميل تهيه كنيد و با كفش ورزشي مناسب بر روي آن برويد و پياده روي خود را شروع كنيد و از انجام آن لذت ببريد.پياده روي يك ورزش پرشور و انرژي ست كه پايبندي به آن به دليل در دسترس بودنش ساده تر از بسياري از ورزش هاي ديگر مي باشد.

بيشتر افرادي كه داراي اضافه وزن بالايي هستند نسبت به سايرين از سطح سلامتي پايين تري برخوردارند و احتمال بروز بيماري در اين افراد بيشتر از سايرين است.فعاليت بدني كم و عدم انجام ورزش علت اصلي چاقي بيشتر افراد و بروز بيماري در آنها مي گردد.ورزش هاي پياده روي و دويدن كه از يك خانواده هستند براي دستيابي به كاهش وزن و چربي سوزي از جمله ورزشهاي مفيد مي باشند.البته افراد مبتدي و كساني كه به انجام ورزش عادت ندارند بايد از سرعت و شدت پايين شروع كنند و به تدريج و با دستيابي به آمادگي بدني لازم شدت تمرينات خود را براي رسيدن به نتيجه مطلوب افزايش دهند.

ورزش كردن با شدت بالا سبب افزايش مصرف كربوهيدرات ها در بدن مي شود.اما براي دستيابي به چربي سوزي بايد تمرينات خود را با شدت متوسط انجام دهيد.بنابراين پياده روي كردن با سرعت بالا براي كاهش وزن و چربي سوزي ورزشي مفيد است.تحقيقات علمي نشان داده است ورزش كردن با شدت بالا به شيوه اي كه موجب افزايش زياد ضربان قلب شما گردد، سبب ايجاد تاخير در چربي سوزي ميشود و اين كاهش وزن شما را با مشكل مواجه مي كند در حاليكه براي رسيدن به آن تلاش زيادي كرده ايد.

پياده روي ورزشي ست كه به شخص اين فرصت را مي دهد تا با سرعت مشخصي و به مدت طولاني تمرين نمايد و در نتيجه موجب افزايش چربي سوزي در بدن مي گردد.اين در حالي ست كه ورزش هايي از قبيل واليبال، تنيس، فوتبال و... اين امكان را ندارند و شما در يك مدت زمان كوتاه به بيشترين مقدار مصرف انرژي دست مي يابيد و تا مدتي ديگر مصرف انرژي شما به حداقل مي رسد و تمرين به اين شيوه ميزان مصرف كربوهيدرات ها در بدن فرد را افزايش مي دهد و كمك زيادي به كاهش وزن نمي كند.

پياده روي ورزشي تدريجي و هميشگي محسوب مي شود كه جهت دستيابي به انرژي مورد نياز براي انجام اين فعاليت بدن به چربي سوزي مي رسد. به همين دليل حتي افراد تازه كار هم با شروع پياده روي سريعاً وارد فاز چربي سوزي مي شوند كه به كاهش وزن آنها كمك بسياري مي نمايد.

بنابراين از اين مطلب در مي يابيم كه پياده روي از جمله ورزش هايي است كه به چربي سوزي بدن بسيار كمك مي كند بنابراين براي دستيابي به كاهش وزن روش موثري مي باشد.پس شما با انجام آن و كنترل شدتش از طريق توجه به تعداد ضربان قلب خود مي توانيد به تناسب اندام برسيد.

توجه:

اگر به بيماري خاصي مبتلا هستيد قبل از شروع هر نوع ورزشي با پزشكتان در اين زمينه مشورت نماييد و در خصوص شدت آن راهنمايي هاي لازم را بگيريد.اگر از جمله افرادي هستيد كه اضافه وزن زيادي داريد براي كاهش وزن در كنار ورزش بايد از يك متخصص تغذيه كمك بخواهيد و رژيم غذايي مناسبي دريافت كنيد تا زودتر به نتيجه برسيد و به كاهش وزن دائمي دست يابيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۸:۱۹ ] [ هايپر جيم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

هايپر جيم ارائه دهنده انواع لوازم ورشي از جمله تردميل ( تردميل خانگي و تردميل باشگاهي ) و دوچرخه ثابت مي باشد.جهت مشاوره و يا خريد تردميل و دوچرخه ثابت مي توانيد با شماره 09122108002 و يا خط چهار رقمي 6123 (شهرستان 021 ) تماس حاصل فرماييد.
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب
 تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی